Wednesday, April 21, 2010

Kena Tipu

Memang ramai dari kalangan kita tidak berminat dgn perniagaan MLM (Multi Level Marketing). Ada juga yg pernah gagal, ditipu dalam perniagaan ini. Tetapi tidak semua MLM ini menipu dan merugikan ahlinya. Sebagai contoh, anda pernah makan di restoren? mesti pernah.katakan anda pergi makan ke sebuah restoran dan restoran itu menyediakan makanan yg teruk dan tidak enak. adakah anda serik utk pergi makan di restoran? sampai bila2 pun tak mahu makan direstoran? Pastinya kita tidak serik utk makan direstoran? jika ada peluang dan di beritahu tempat2 restoran yg sedap dan lazat mesti kita akan pergi. Begitu juga dgn MLM.Kegagalan melakukan perniagaan berasaskan MLM tidak bermakna semua syarikat MLM adalah sama.

Yg penting kaji dulu syarikat MLM yg kita sertai dan fahami marketing plan syarikat bg memudahkan kita melaksanakan tugas dan menjana pendapatan seperti yg telah di tunjukkan oleh syarikat.

Semua org suka pada perniagaan yg jenis duduk saja dapat duit atau jenis Skim Cepat Kaya, tapi percayalah perniagaan yg dgn hasil titik peluh dan usaha yg gigih lebih berkat dari perniagaan yg jenis keluar modal sekali dapat duit berganda2. Dan percayalah, perniagaan seperti itu pasti tidak kekal lama.

No comments:

Izinkan Kami Hubungi Anda


Your Name
Your Email Address
Impian Kewangan
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]
   

Powered byEMF Email Form